Ekonomia -

Turismoa

Euskadik nazioarteko merkatuetan oinarrituko du bere turismo-kanpaina

Hala, urtaroen arteko desestazionalizazioa, egonaldiaren luzapena eta gastuaren igoera bultzatu nahi dira. Turespañarekin batera, eduki propioak garatuko ditu Lonely Planetekin, Grand Tour bidez Euskadi ibilgailu elektrikoz zeharkatzeko.

Guggenheim museoko eskultura bat. Argazkia: EFE
Guggenheim museoko eskultura bat. Argazkia: EFE
Guggenheim museoko eskultura bat. Argazkia: EFE

agentziak | eitb media

Whatsapp Facebook Twitter Telegram Email

Euskadiko kanpaina turistikoa nazioarteko merkatuetan oinarrituko da, desestazionalizazioa, egonaldiaren luzapena eta gastuaren igoera bultzatzeko. Gainera, Euskadik, Turespañarekin batera, berezko edukiak garatuko ditu Lonely Planet kanpainaren barruan, Grand Tour bidez Euskadi ibilgailu elektrikoz zeharkatzean oinarrituta.

Javier Hurtado Turismo, Merkataritza eta Kontsumo sailburuak eta Miguel Sanz Espainiako Turismo Institutuko zuzendari nagusiak Euskadiko urteko turismo-kanpainari buruzko lankidetza-ekintzak aurkeztu dituzte asteazken honetan Bilbon.

Sailburuak azaldu duen bezala, 2023az geroztik erabaki zen udako kanpaina espezifikorik ez izatea eta, horren ordez, urte osoko kanpaina bat diseinatzea, ahaleginak udatik kanpo bisitatzen gaituztenen oporraldietara bideratuz.

Zehaztu duenez, udako kanpaina bertan behera utzi eta urte osoan sustapena zabaltzean desestazionalizazioa, fluxuen mugimendua, egonaldiaren luzapena eta gastuaren igoera sustatzea da lortu nahi dutena, "hazkunde iraunkorra sendotzen jarraitzeko".

Ildo horretan, datuek lortzen ari direla erakusten dutela nabarmendu du: % 13ko hazkundea izan da udatik kanpo, eta % 0,4koa uztailean eta abuztuan. Horregatik, urte osoan turismoa sustatzeko kanpainak sustatzeko bide horretan sakontzen jarraituko dutela esan du, bereziki nazioarteko turismoari begira.

Hurtadok adierazi duenez, helburuak lortzeko lehentasunezko merkatuak nazioarteko merkatuak direla adierazten dute datuek. "2023an helburu gisa jarri genituen, sustapen-ahaleginarekin, eta % 15 baino gehiago haztea lortu dugu, batzuk pandemia aurreko zifren oso gainetik jada", azpimarratu du.

Hurtadok adierazi duenez, distantzia luzeko merkatuak dira turista kopuru handiena duten merkatuak, eta pertsona bakoitzeko gastu-maila handiena duten turisten segmentuak dituzte, egonaldi luzeenak 7 eta 15 egun bitartekoak izanik.

"Helburu horrekin, Turespañarekiko lankidetza estrategikoa da; izan ere, gure baterako jarduera distantzia luzeko merkatuetako sustapen-ekintzetan oinarrituko dugu, non Espainia markaren eskutik joateak nabarmen indartzen duen sustapen-inpaktua", adierazi du.

Hau zure interesekoa bada, baliteke beste gai hauek ere izatea
Bilbo Turismoa Euskadi Eusko Jaurlaritza Espainia Ekonomia Eguneko albisteak Albisteak