Teknologia -
ZIBERERASOA
Santander bankuak bezeroei eta langile guztiei eragiten dien zibereraso baten berri eman du
Bankuak adierazi duenez, ez da pasahitzik lapurtu eta "bezeroek segurtasunez jarduten jarrai dezakete".
AGENTZIAK | EITB MEDIA
Banco Santanderrek jakinarazi duenez, Espainiako, Txileko eta Uruguaiko bezeroei, langile guztiei eta taldeko langile ohi batzuei eragin die hornitzaile batean dagoen bere erakundearen datu-base batera "baimenik gabe sartu" izanak, Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalari ohar batean jakinarazi dionez.
Erakundearen gainerako merkatu eta negozioetan ez dago kaltetutako bezeroen daturik. Santanderrek adierazi du eragindako datu-basean ez dagoela bankuarekin lan egitea ahalbidetzen duen transakzio-informaziorik, ez sarbide-kredentzialik edo Internet bidezko bankako pasahitzik.
"Santanderreko eragiketak eta sistemak ez daude kaltetuta, eta bezeroek segurtasunez jarduten jarrai dezakete", gaineratu du bankuak.
Bankua ikerketa bat egiten ari da, eta adierazi du "berehala" ezarri dituela gertakaria kudeatzeko neurriak, hala nola datu-baserako sarbidea blokeatzea eta iruzurraren aurkako prebentzioa indartzea bezeroak babesteko.
Santanderrek "deitoratu" egin du egoera, eta adierazi du "proaktiboki" informatzen ari dela zuzenean eragindako bezero eta enplegatuak. "Erregulatzaileak eta segurtasun-indarrak jakinaren gainean jarri ditugu, eta haiekin elkarlanean jarraituko dugu", ondorioztatu du.