Faktoria
Interinitatetik finkotasunera
Onintza Segurola | EITb Media
"Funtzio Publikora Berdintasunetik" izeneko taldea sortu dute merezimendu bidezko EPEak eta egungo Lekualdatze-lehiaketako baremazioak kaltetzen dituen Karrerako Funtzionarioek. Itziar Salegi elkarrizketatu dute "Faktoria"n.
Irakasle bat ikasleei azalpenak ematen ikasgela batean.
Administrazioko langileen aldi baterakotasuna murriztea exijitu ondoren, administrazioan lan egiten duten langile asko eta asko interinitatetik finkotasuna lortzera pasako dira. Printzipioan albiste ona den horrek egonezina eta kezka eragin du dagoeneko oposizio bat gainditu dutenen artean, Hezkuntzak planteatzen duen Lekualdatze-Lehiaketako baremazioak kaltetu egingo dituelakoan. Salatu dutenez, kasu askotan, merezimenduaren bidez orain plaza lortzen duten irakasle horietako asko, oposizio lehiaketa bidez eskuratu dutenen aurretik jarriko dira.
Karrerako funtzionario horiek "Funtzio Publikora Berdintasunetik" izeneko taldea osatu dute eta bertan biltzen dira Haur HEzkuntza, Lehen eta Bigarren Hezkuntza, Lanbide Heziketa, Hizkuntza Eskola Ofizialak eta Musika eta Dantza Kontserbatoriokoak.
Haien eskaera nagusietakoa: Hezkuntzak prozesuak ez ditzala kaltetu EPEa gaindituta dituztenak. Itziar Saleg, "Funtzio Publikora Berdintasunetik" taldeko bozeramaileak hitz egin duhu "Faktoria"n.
Irratia zuzenean
Euskadi Irratia Entzun zuzenean Radio Euskadi Entzun zuzenean Radio Vitoria Entzun zuzenean Gaztea Entzun zuzenean EITB Musika Entzun zuzenean EITB Euskal Kantak Entzun zuzenean
emanaldi bereziakRadio Euskadi + Entzun zuzenean Entzun zuzenean Radio Vitoria + Entzun zuzenean
orain albiste
albisteak
albisteak
albisteak
albisteak
albisteak
Kirola
kultura
Azken audioak
2024/12/21
portobello 105:02
2024/12/21
Hiru erregeen mahaia 269:43
2024/12/21
Amarauna 14:44
2024/12/21
Hitza Jolas 57:15
2024/12/21
Kirol Legez 27:57
2024/12/21
#-goizak_gaur_ab-# 31:57
© EITB - 2024 - Pribatutasun Ataria - Lege Oharra - Cookien erabilera - Cookien konfigurazioa - Gardentasuna - Kontaktua - Web mapa